josefine talar ut. haha!

förlåt, jag glömde skriva att LYDIA FYLLDE ÅR IGÅR! hihi hon är en sötnos! ♥
har ganska nyss pratat med josefin i en och en halv timma i telefon. fy va roligt det var! och hon mobbade mig för min röst. HA HA! värsta målbrottet är jag i, nejdå, jag är bara hes! jag lovar. åhå, vad jag saknar dig vännen! ♥
jag vill göra om min design, men jag är inte så bra på det. och jag vet inte ens hur jag vill göra om den :s jobbigt i know!
imorn är det ju boda borg som gäller, undra om jag är frisk. asså jag känner mig inte så pigg nu. men det ordnar sig!
och jag måste bestämma mig tills imorn med spanskan. jag läser ju på (äckel) distans. så jag måste fylla i pappren tills imorn om jag ska gå kvar. besluts ångest eller vad? asså jag har ju knappt lärt mig någonting denan terminen, men jag vill ju fortsätta med de i gymnasiet. orkar jag verkligen spanskan i nian? det är frågan :s skit samma!
jag ska försöka lägga ut lite mer bilder, för det kanske är tråkigt att bara läsa mina texter. men jag är glad att ni läser och sånt i alla fall! hihi
nu lyssnar jag på moving on med sarah dawn finer, känns lite töntigt att lyssna på melodifestivalslåtar kanske. men den är faktiskt lite bra.
på fredag, då är det skolavslutning! HELT SJUKT! men gött ska det bli! förutom att niorna slutar, bajs tråkigt utan dom. seriöst! men jag kanske överlever? jag har ju mina kompisar ändå lixom. men ja, jag kommer verkligen att sakna dom!
men nu ska jag nog inte skriva mer, för texten vart ganska lång.
men ni som läste hit ner ska få en medalj.
HA HA! josefin, kommer du ihåg? "en medalj". hihi

Kommentarer
Postat av: tina

jag tycker att headen va jätte sötig :) tack ! <3

2009-06-09 @ 21:08:25
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder från olika kända affärer? Klicka på länken och följ instruktionerna sen är det bara att sätta igång att samla poäng till ditt presentkort hos valfri affär. Håll till godo =)



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-09 @ 22:58:39
Postat av: josefin

jag älskar dig<3 Haha "en medalj" och "neeee ee" Xo jag dööör!! älska pelle svanslös !

2009-06-10 @ 15:01:45
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0