sista dagen innan skolavslutningen

jag är inte alls så hes längre, ganska tråkigt. för det är roligt att vara hes. fast det tråkiga med att vara hes är att man inte kan sjunga så bra.
vilket fall, vi har nyss slutat. inte jobbig dag nånstans va det! först städade vi ur skåpen och städade klassrummet också.
sen gick jag jonatan och emelie hem till jonatan en kort stund och sedan till fotbollsplanen för att titta när niorna spelade mot lärarna typ. slutade sen, skulle gå till skolan för jonatan skulle hämta sin moppehjälm, men den va inte där. nån hade tydligen tagit den.. så han fick leda moppen hem istället.
jani, vad ska man göra idag? ingen aning. klockan är ju bara ett så jag har en hel dag framför mig. haha! måste i alla fall packa tills på lördag, dåni, nyhem! WOHO
för er som inte vet va nyhem är så är det en kristen ungdomskonferans.
man går på massa bra möten, träffar folk och umgås mm. sjukt bra är det!
nu ska jag ner och äta sallad eller nåt. hihi ha en bäst dag! jag skriver mer sen. och jag tror jag ska ut och fotografera igen kanske. PUSS! ♥


dagens outfit


Kommentarer
Postat av: josefin

jag gillar din nya header ! :DD

2009-06-11 @ 13:58:32
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0