jag har en dator, woho!

tjeeeena! hoppas ni mår bra. hihi
jag mår rätt så bra faktiskt, sitter i stugan, helt själv faktiskt. eller inte helt själv, för min hund är här. hihi hon ser väldigt uttråkad ut, jag tror hon sover. för er som ville undra.
jag hade tänkt att duscha, men jag har inte orkar göra det än för det är ganska jobbigt. håret blir så blött och sen ska jag sminka mig, så jag väntar lite. jag är så sjukt trött! vill bara sova, i förrgår la vi oss vid 3 och igår vid 1. så det är ju inte jätte sent tycker jag i alla fall.
sitter och lyssnar på relient k just nu, dom är kanon bra! fast jag lyssnar på dom från min mobil så kvaliten är ju inte den bästa. orkar inte lyssna på de här på datorn eftersom att internet är väldigt segt!
idag har solen vart framme, happyface! sov till tio sen gjorde vi inte alls mycke, åt vid halv 2 och sen gick vi på möte vid halv 3. så sjukt bra möten är det! synd att dom är väldigt långa, och när dom är för långa orkar man inte direkt koncentrera sig lika bra, tyvärr. har nyss ätit korv med bröd och snart ska jag som sagt duscha.
ikväll kl 9 va det nånting som jag inte kommer ihåg. får väl försöka hinna dit tills dess i alla fall.
jag har förövrigt träffat min kusin som jag inte träffat på nästan ett år, så roligt att träffa henne! och annie också, fy va jag saknat dig gumman!
tina, jag saknar dig. och alla andra hillerstorpare, man märker att man verkligen gillar hillerstorp. för man saknar de när man åker bort lixom. 
vad ska jag mer skriva tycker ni? nu kom markus hit, han har skejtat. ifall ni ville undra de med. :D
jag tror inte jag ska skriva så mycke mer faktiskt, men lämna en kommentar om ni vill. hihi då blir jag glad!
HA DET BÄST! ni är underbara, tro mig!

Kommentarer
Postat av: josefin

åh jag vill också åka bort ;o jaja, jag saknar dig det vet du <3 och hoppas vi kan träffas i sommar :D

2009-06-16 @ 13:10:09
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag har startat en tävling på min blogg, kika in och va med :)

2009-06-16 @ 17:21:22
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

det känns tomt utan dig :P <3

2009-06-16 @ 22:30:41
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

saaaaknar dig jossan<3<3

2009-06-18 @ 18:26:43
Postat av: Annie

Josefine det var super att träffa dej!

saknar dej redan! <3

2009-06-20 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0