godmorgon, godmorgon lilla sömntuta

godmorgon, sovit gott? ☻


jag vaknade kl 9. helt sjukt! jag va jätte pigg o hungrig också. så jag gick upp och åt frukost o satte mig i solen en stund, men det var dock inte så varmt. nu sitter jag här nere i källaren och det är jätte kallt verkligen. och jag har bara ett nattlinne. i alla fall, idag ska jag va med tina o jonatan, lite senare idag tror jag eller nåt. annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt.
har försökt greja lite med photoshop, med nåt som simon har. as svårt säger jag bara! jag fattar ingenting, så jag tror jag skiter i det just nu. haha!
jag vet inte ens vad jag ska skriva, värsta onödiga inlägget men whatever. :D tihi puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Malin ♥

ååh :/ vill träffa dig! åker ju imån o e borta till söndag :'( snyft!

2009-06-22 @ 10:04:08
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: FABU

GRATTIS!

Du är nu med och tävlar om att bli veckans blogg.

Glöm inte bort att säga till dina blogg-läsare att rösta på dig.

LYCKA TILL!!! :)

2009-06-22 @ 19:13:19
URL: http://fabu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0