boda borg

har nyss kommit hem från boda borg. va där med skolan. riktigt roligt va de faktiskt
åkte 10 över 8, tog en timma dit. vi tog bara 7 kontroller, fast vi ville egentligen ha 15 när dagen var slut. haha!
i början va jag kalle och matilda, men efter ett tag träffade vi jonatan albert och alexander. så vi var med dom.
har som sagt nyss kommit hem och har ingen aning om vad jag ska göra idag. sitter nog bara här hemma och har tråkigt. och jag vill fortfarande göra om min tråkiga deisgn ;o nåt förslag? tydligen inte, eftersom ja inte brukar få så många kommentarer, men men. hehe
jag är fortfarande hes. ovanligt ju! jag är aldrig hes annars. hah
ha en bäst dag. happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0