8 januari - skola


hej jag har kommit fram till att skolan är = tummen ner + en ledsen gubbe.
jo, skolan idag. första dagen också. det gick väl bra. ingen sa typ nåt till mig men jag har mina kompisar.
fick två läxor. engelska och matte. SUCK! skulle vi aldrig ha fått i kristinehamn. tror jag inte i alla fall.
när jag kom hem ville jag bara till kristinehamn.
jag saknar min josefin. bara så du vet så kommer vi aldrig att splittras! josefine x två forever.
jag har kommit på att jag måste ha lite bättre självförtroende.
för jag har ganska dåligt sådant. det är inte bra, faktiskt. 
men det är inte så lätt att ha så stort självförtroende. det tycker inte jag i alla fall.
typ om någon säger "åh va fin du är!" eller "fy vad du är bra!" det känns som att man inte tar det så seriöst. eller jag vet inte ?

och ingen kan nog förstå hur mycket jag verkligen saknar afrika :(
usch. jag vill tillbaka nu! :(
åh. jag vill snorkla.
åh. jag vill bada.
åh. jag vill sola.
åh. jag vill äta den goda maten.
åh. jag vill tillbaka till hotellet.
åh. jag vill jag vill träffa alla människor.
:(

Den som älskar Gud samverkar allt alltid till det bästa.
rom. 8:28

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken fin bild :)

2009-01-08 @ 19:26:52
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: maliiin

det kommer bli bättre med tiden. jag älskar dig tjejen! :)

2009-01-08 @ 19:53:30
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Hallå?! Jag missade att du redan flyttat! Fan vad jag är sur på mej själv för det! F-Ö-R-L-Å-T!!!! <333333333333333333 Saknar dej gumman, som tusan också... Vi MÅSTE vara nån dag.<33333

2009-01-08 @ 20:40:02
Postat av: Gabbi

BTW!!! Nu fick du ju inte se nu när jag är blond och klippt ! :/<333333333

2009-01-08 @ 20:41:48
Postat av: Isabelle hahne

jag saknar dig !!!

men vi pratar aldrig längre ju :( <3 josefine jag älskar dig bara så du vet och ja sakanr dig

2009-01-08 @ 22:29:19
URL: http://hhejisabelle.blogspot.com
Postat av: debora

skolan kommer bli bättre tror jag! s

saknar dig masssooR! o nyhem o sommar o alllt! :( längtar enomrt! vi måste ses!!!! <33

2009-01-10 @ 04:45:41
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0