29 januari 09

det är tordag och det är helg för oss här. vilket innebär att ni har en superduper glad josefine!
 
det tycker ni om, vavava? hihu
har studiedag imorgon som sagt.
idag var det väl inte så jättejobbigt.
matte - ekvationer
engelska - skriva om en kändis
spanska - jobba själv som alltid
lunch - kassler och potatis
svenska - se på film
no - hade prov om typ ljus och sånt

hm, tror att det gick ganska bra på provet iaf.
svarade iaf på allting, men det var typ två jag inte kunde ;s aja!
gick hem vid kvart i 2. åt. sedan va jag ute och gick med mamma. nu sitter jag här. och klockan är redan 17:17 :o tjena va tiden går!
förörvigt så sitter jag här och lyssnar relient k, dem är beest! igår var det dans i kyrkan. det var svinkul! vi kom nästan på hela dansen. typ några steg kvar bara. och nu är det typ bara 6 danser kvar (x men det blir skoj! :D och idag har jag typ träningsvärk för de, men det är bra (y) haha! kanske inte så konstigt när man dansar typ 3 timmar i sträck.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0