27 januari 09


(LLLLLLLLLLLL)


hej jag heter josefine gren och jag har åkt skidor idag.
det var feett kul! åkte med skolan. så jag malin emelie johanna frida och matilda åkte. det var kanon :D åkte från 10 till halv 2. var helt slut i slutet.
haha, ramlade två gånger (x och så fastnade jag i ett nät x) jag och emelie åkte störtlopp och typ vid liften så åkte jag in i nätet och fastnade med vanten och skidorna satt helt knäppt. jag dog nästan. och typ en 20 årig kille kom och bara fråga om det gick bra. jag bara "aah, haha" klant säger jag bara. emelie stog bara där och tog kort! (x sen så trillade jag igen och tappa skidan och stavarna. men det var bara för jag var trött. lol :D
just nu sitter jag och pluggar no, eller ah inte just nu men förut och snart. det är boooooring, och det är as svårt. har prov på torsdag ;oo sen so läxa tills imorn, matteläxa till torsdag och prov då. sen studiedag på fredag!!!!! puss på de
alla som läser min blogg får en applåd! ni är söta tycker jag
och killen på bilden är sjukt söt. jag saknar han.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Klara

nu undrar då klara om killen som fråga om du var okej var snygg? :p <3<3

2009-01-27 @ 17:52:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0