25 januari 09


ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år
javisst ska hon leva javisst ska hon leva  javisst ska hon leva
 uti hundrade år
grattis mamma ! ♥ jag älskar dig

gick upp vid halv 11. gjorde mig o ordning. gick till ica. köpte choklad till mamma. c:
vid 2 åt vi mat, mums! och så kom det 2 st från kyrkan vid 4. åt kakor och tårta, mums! så nu är jag mätt. och jusdea, mormor o morfar är här med. c:
och så har jag läst typ 15 sidor i min "roliga" bok. den är typ aas dålig. "agatha christie - miss marples mysterier" men jag måste läsa för vi måste snart vara klara me den ju :c stackars mig ?
hm, jag har inte så mycket att skriva om idag känns det som.
just nu sms:ar jag med klara. c: hihi
jag vill hitta på något, men jag vet inte vad ._. det är trisst! har du något förslag? :P haha jag brukar inte göra ":P" den smiliesen på sånna här texter, den bara kom ;) lol :D aja
punkt.

Kommentarer
Postat av: izza

grattis till henne :D

2009-01-25 @ 19:54:28
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: izza

jag har varit på lan i 2 dagar haha :$ <3

2009-01-25 @ 20:40:48
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: Klara

Grattis Annika! <3

2009-01-26 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0