20 januari 09















okej nu är jag trött på skolan. bara massa
äckliga läxor hela tiden! har prov imorn och en läxa tills imorn. matteläxan tills torsdagen. och 
 svenskaprov på fredag. nästa vecka har vi ett prov en matteläxa och något mer kommer antagligen.
jag är knäpp men jag tycker synd om mig själv. lol ? så här mycket hade inte vi hela tiden i kristinehamn. för lärarna tyckte att man skulle få göra något annat än att plugga på fritiden.
dagen:
skola:
hemkunskap - vi gjorde köttfärspaj. super!!
so
lunch - sphagetti och köttfärssås
bild - gjorde mapp
engelska
sluta kl. 14.20
hem
plugga

Kommentarer
Postat av: anna

fyyy va jobbigt :s

2009-01-20 @ 21:48:11
Postat av: Robin Erixon! :D

Woooho! Samma mattebok som jag hade innan! x)

Jag har läst alla blogg meddelanden nu! :D Niiice fan av din blogg! :D

2009-01-23 @ 23:38:59
Postat av: Matilda:D

hah köttfärspajen blev ju jätte god;D

2009-01-24 @ 12:13:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0