16 januari 09

hej jag fyller år om precis 4 månader. ifall ni ville undra. just nu har jag nyss duschat och klockan är över 12. måste vänta tills mitt hår har torkat. vilket kan ta ett tag. för jag hatar att duscha på morgonen, mitt hår blir så fult då. aja, orka prata om mitt hår.
ikväll har jag varit med min kära familj, vi kollade på lets dance. laila bagge var lätt bäst. åt chips och godis. c:
sedan vid 11.15 gick jag och simon till gränden (vid kyrkan, för er som inte vet) och kollade läget (x det var inte så många där. eller ganska eller ja vet inte. snackade med erik och emanuel. yo!
skolan var slapp. hade först idrott - badminton. no - typ genomgång och sen läsa. svenska - prat sen läsa. - lunch - pyttipanna ;s. och sedan slutade jag (: (Y) glad gubbe + glad gubbe + 1000 glada gubbar = helg!  jag är glad!
fast jag börjar bli förkyld, har ont i halsen och är värsta snuvig. stackars mig (?) c: ihih
va ute och gick med mamma efter solan. gjorde nästan klart matteläxan också, duktig flicka. och så åt vi mat vid 5.
jaru, vad finns det mer att säga. jo, jag älskar min systemkamera. den är toppen !!
och jag tycker att folk ska kommentera något roligt, för det blir mycket roligare så. (: gör de. för då blir det glad gubbe + glad gubbe + 2000 glada gubbar = glad josefine. kanoners!
jag vill sova, men det är svårt om håret är jätteblött. och jag väcker hela huset om jag tar den där vad heter de? jusdea, hårblås. c:
jaja. hejdå

Kommentarer
Postat av: debora*

du glömde skriva att du pratade i tele med oss!

(lägg märke till att ja skrev tele höhöh)

o de va ja som påminde dig om att de va 4 månader kvar! ;) hihih

skanar dig! massa kärlek

2009-01-18 @ 15:58:41
URL: http://bbirdshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0