en av världens bästa låtar


sant, en av världens bästa låtar!
jag seriöst älskar den, så fin..

ja! hej på er också, och god jul, god fortsättning eller vad man nu ska säga.
min julafton va i alla fall jättemysig. fick min älskade parfrym som jag ville ha, och andra saker med.
vi va hemma här i hillerstorp, med mormor o morfar. jättemysigt!
vi fick lips på morgonen, så vi höll på med det hela dagen nästan. för er som inte vet är det väl typ som singstar eller nåt sånt, man sjunger, tävlar mot varandra och gör lite rörelser ;) roligt vilket fall!

idag va pappas bror anders o hans familj här, så roligt att träffa kusinerna o så igen :) va ett tag sen!
fick örhängen och ett melon läppglans av desiree, det smakar verkligen melon. hihi
nåja, nu är kl mycket och jag ska nog kanske sova om en stund. ha en bra morgondag!
SNART UNITE OCKSÅ!
pussen


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

asfin låt! <3

2009-12-26 @ 15:43:31
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: josefin

jag tröttnar aldrig på den låten ;o tänker på när jag fick den <3

2009-12-27 @ 19:20:19
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0