23 april 09

hej! dagen vart kanon måste jag faktiskt säga.
drömde dessutom en bra dröm. som jag inte vill skriva. men bra va den vilket fall!
skolan var helt okej! kändes som jag inte hade träffat mina kompisar på jättelänge. eftersom vi har praoat och skit.
efter skolan stog jag och pratade med tina och linnea. ni är jättesöta!
sen skjutsade kalle mig på cykeln till filippa. det var snällt! så jag slapp gå. för ja hade bråttom och det var en liten bit att gå. haha!
skulle överaska amila med en liten fest, för hon har nämligen fyllt år. grattis till henne!
när hon kom dit hade vi ordnat med ballonger och sånna saker som är på bilden med lampan typ. haha det var sjukt mycket på den lampan asså! vi åt också grillspett och potatissallad. mums! + kakor till efterrätt.
när kl blev ungefär 6 mötte kalle mig vid filippa.
och jag skulle få se hans hus och så.
stannade hos han till typ 7. vi va lite på hans rum sen gick vi ut och hoppade studsmatta. haha min sjal blev elektrisk! det var i alla fall roligt! (bilden).
sen följde han mig halvvägs.
har ätit jordgubbskräm och macka nyss. + persika.
nu sitter jag faktiskt här!
puss!




Kommentarer
Postat av: klara (:

haha, kul! :) fina bilder! (L)

2009-04-24 @ 07:40:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0