11 april 09 - ullared

tja ska snart bort på påskfest! så jag har inte tid att skriva just nu.
men senare lovar jag att göra det! (:
hoppas ni har haft en lika bra dag som jag vilket fall :D
och bättre kommer den bli!
åh vad jag äälskar påsklov, eller lov över huvud taget!
jo, simon är hemma nu, han har var vart i kristinehamn. han e go min bror!
ja nu skrev jag lite i alla fall. haha! puss på dig min lilla påskhare :D haha lol!



HA HA jag dör!



hej klockan är 07:51 och vi ska snart till ullared
vet inte riktigt vad jag ska köpa. men jag hittar säkert något (:

kvällen igår vart toppen!
va hos rebecka och lovisa, med frida och matilda.
först hade vi typ picknick på deras gård, och fikade o så.
sen jadu, vad gjorde vi då? x) hahaha. nejdå men de vill jag inte skriva
lite senare kom malin, emelie och johanna.
vi kollade på talang och åt choklad. o så sjöng vi lips.
PUSS


Kommentarer
Postat av: klara (:

åå, den där väcker minnen! <3<3<3

OSKAR oskar OSKAR! xD

2009-04-11 @ 13:47:27
Postat av: klara (:

vaf kunde inte du åkt hit med han? :O <3

2009-04-13 @ 12:44:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0