spanska håltimma innebandy matte lunch matte rast musik hem



hej josefine saknar afrika jäääääääääääääääätte mycket ):
jag vill träffa alla människor igen
jag vill till lushoto
jag vill till zanzibar och bo på det hotellet
jag vill snorkla
jag vill sola
jag vill bada
snyyyyyyyyyyyyyft! ):

hej
nu ahr jag faktiskt slutat skolan (: fick sluta tio i ett för att patrik är snäll (:
vi hade först spanska. och silvia är jätte go, jag fick typ ett minne av henne. och så bjöd hon på lite choklad (: ick sluta en halv timma tidigare för henne. jo föressten, jag fick MVG på mitt prov också (:
sen gick jag och jossan hem till mig.
kl tio spelade våran klass innebandy. vi förlorade stort!
matte sen. gjorde typ inget (x vi gick och åt sedan och efter lunchen satt vi vid datorerna och spelade barbie x)  haha ddet var bäst!
hm, sedan var det musik. hade det bara i tjugo minuter typ. (: skön dag!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-17 @ 20:40:00
Postat av: pech

HAHHAHAHAHAH, min michael-barbie var snyggast! :D

2008-12-17 @ 20:40:31
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0