jullov nu då. 19 december o8.



har nog aldrig varit så tråkigt att få jullov.
jag tycker om min klass, jättemycket! och nu har jag lämnat den :(((((((((
åh, jag vill inte flytta! jag vill inte lämna alla kompisar! jag vill inte. åh.
den nallen som är på bilden fick jag av lärarna och dem sa "den här presenten kan du ha om du saknar oss, och gosa med."
den kommer jag använda mycket.


dagen var väl rolig, tillslut.
skolan var okej, så sjukt jobbigt att säga hejdå till alla.
gick hem och grät. sen somnade jag.
vid halv fyra gick jag klara och charlotte på stan. det var mysigt. jag tycker om er!
och så åt vi mat. mums!
sen kyrkan. kollade på 'little miss sunshine'. gullig film. vi åt godis pepparkakor och drack julmust. mys.
åkte hem vid elva.
jag är trött. och jag vill inte ha jullov nu ju ._. jag vill inte flytta.
hejdå



Kommentarer
Postat av: pech

vi kommer sakna dig! :'( <333

2008-12-19 @ 23:26:21
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: malin

vackra josefine.

jag blir nästan tårögd. <3. jag lovar allt kommer lösa sig!! i promise.

jag kommer alltid finnas där för dig (L)

2008-12-23 @ 16:36:06
URL: http://shakeplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0