fult väder = ledsen josefine. 14 december o8.


tja alla läsare :D om jag nu har några.
idag ställde jag klockan på 09.45 så jag skulle gå ut en långpromenad i fina vintervädret. men när jag drog upp persienerna så drog jag ner dem lika fort. så fruktansvärt tråkigt väder! :o jag hatar det!
i alla fall, så har jag varit på julfest i kyrkan (: det var trevligt må jag säga.
hm, jag träffade annie :) va typ jääääääääätte länge sen, vi har inte varit på typ så hääääääääääääär länge ): men ja.
tänkte se på andra avenyn ikväll också men nehepp, de gick inte idag! :oo taskigt läge!
imorn är det skoooola vilket innebär att jag har proooov i spanska. ._____. men betygen har ju redan satts så ;) jag har ett staarkt VG! :D
nu skriver jag med robin på msn ;) haha!
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Robbefine! :D

Niiice! (H) :D

2008-12-15 @ 09:18:32
Postat av: Annie

Oj va livet var lätt då ♥

2010-10-02 @ 13:16:41
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0