flytten. - tjugosjunde december nollåtta.

hej jag heter josefine. idag har josefine gjort mycket. hon och hennes familj har faktiskt flyttat idag.
vi gick upp vid halv åtta.
åt frukost.
började att packa och städa och sånt.
vid nio kom lastbilen.
pappa morfar simon markus började packa in.
sedan kom det massa folk som skulle hjälpa till. hihu.
jag städade, damsög och torkade golven.
vid halv två åkte vi och åt hos leif och lilian. det var mumms!
sen åkte vi hem och städade en massa mer, så sjukt trött var jag då.
jag som hatar att packa bara en väska ;o
vid fyra åkte vi därifrån. jag började nästan gråta när vi lämnade huset :'c
åkte i tre timmar ungefär.
sedan fick vi mackor och te hos några. mums!
åkte till vårat nya hus och packade in sakerna.
det var jätte fint tycker jag (: pappa och morfar har gjort ett bra jobb!
nu sitter jag här.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Robbefine! :D

Dina ögon är otroligt vackra. =)

"Blue eyes, you're the one that I need" Lalalalallalanandididaidalalldallalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaoperaaaaa xD

2008-12-30 @ 00:04:49
Postat av: elvira

kommer sakna dej! :)<3

2008-12-30 @ 19:17:43
URL: http://elviiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0