22 december o8


jag saknar öland otroligt.
jag saknar afrika otroligt.
jag saknar nyhem otroligt.
jag saknar alla kompisar otroligt.
jag saknar min kusin desiree otroligt.
jag saknar debora otroligt.
jag saknar nanna otroligt.

hej gott folk (:
dagen idag vet jag inte hur den ska se ut c:
måste typ ha packat klart det mesta.
sen så funderar jag på om jag ska ner till stan. får se.
och så skulle jag säga hejdå till anna.
hm, vad ska jag mer göra ? - ingen aning.
hm, kan inte någon skriva en kommentar? c:
förövrigt så är bilden väldigt gammal (:
hejdå

Kommentarer
Postat av: pech

sv; i ditt rum? ;o

2008-12-22 @ 11:39:54
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

Är den bilden från trollskogen på öland?

2008-12-24 @ 22:18:27
Postat av: ida

fin gullig bild<333

2008-12-27 @ 14:39:57
Postat av: Rebecka Gren

Jag kommer ihåg det där stället, det är en väldigt fin bild. Hur har det gått att flytta? Och hur är det nya stället? Kramar

2008-12-28 @ 13:34:49
Postat av: Desiree

Jag saknar ´min jossan så det sviideeer :'(

Mååste träffas<3

Du e så hiiimla gryyymm!!!!!!!!! din blogg e heelt amazing :D:D

du e för vacker för att vara san!! nyp mig i armen nästa gång vi träffas x3

Kraaaaaaaaaam

2009-01-07 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0