22 december o8

hej
idag har jag inte suttit så mycket vid datorn, faktiskt.
först gick jag ner till stan, helt själv. jag köpte en födelsedagspresent till josefin för att hon snart fyller år.
och så var jag på coop.
sen gick jag hem. åt. gick och hämtade johanna hos en kompis. gick hem.
gick till klara. fikade och bytte paket. gick till familjen hektor och åt mat och efterrätt (: mys!
åkte med liv och mia till ölme, var massa tjejer från kyrkan där (: åt mycket godis och sånt. c:
sen hem och duscha.
mysig dag, det må jag säga!
hejdå



jag saaaaaaaaaaknar snöööööön.
var är den? :((((((((((((










Kommentarer
Postat av: pech

sv; jaha, smexigt! ;D

2008-12-22 @ 23:40:59
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: malin

jossan! :D

du måste lära mig en massa nya grejer med min blogg sen när du kommer (A) <33

2008-12-23 @ 16:31:52
URL: http://shakeplanet.blogg.se/
Postat av: Robbefine! :D

Saknar snön jag med! =(=(=(

Förresten jag drömde att jag träffade dig i min kyrka! Eller ja, först såg jag dig men jag vågade inte säga hej! xD Men sen träffades vi! xD

2008-12-24 @ 10:34:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0