you are the reason i live!

vaknade kl 5 (!) och kunde inte somna om. mina ögon gör ont, kan knappt hålla dom öppna. täppt i näsan och allmänt konstig i kroppen.. med andra ord är jag jätte förkyld. låter ju toppen. not.
stannade alltså hemma från skolan, nu sitter jag här och försöker lite med min roman. ha en bra dag!


morfar, jag saknar dig. hoppas du på något sätt förstår det.. jag vet att du tittar ner på mig just nu och är stolt över mig, för det har du alltid varit.. du är underbar. och jag önskade att jag kunde visa hur mycket jag älskar och saknar dig, för jag gör verkligen det. du är den bästa morfar i världen, det lovar jag.
det är synd att man inte kan ringa till himlen, för annars skulle jag genast ringt till dig och berättat det.
men vi syns snart, i himlen, morfar. i love you.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0