jag är sjuk.

har inte haft någon tid eller lust för att blogga alls. hela veckan har varit full av saker att göra. bla ullared, stockholm, öland (blivit instäng i en affär), fylla år..
stockholm var helt klart bäst! saknar de jättemycket ju. - 9a in my ♥
men iaf, jag är sjuk. är varm i hela kroppen och har mått dåligt hela dagen. gick till skolan i alla fall, vilket kanske inte var det bästa. då jag kom hem sov jag i någon timma och nu sitter jag här. har panik för den dumma romanen som jag måste börja på. orkar inte det nu lixom, känner bara för att sitta och glo eller något liknande.. usch vilken rolig dag.

fyllde år igår, 16 blev jag för er som inte vet lixom.. dagen var bra! förutom att jag var halvt sjuk. ska få beställa en mikrofon, så ska vi skaffa nåt inspelningsprogram, so i'm happy! och tack till alla som ringde och skrev grattis o så, blev jätteglad!
förövrigt ska jag nog inte gå till skolan imorn, men ni får ha det bäst! pussar

dålig mobilbild, för att min kamera är trasig, IGEN. jag dör. sååå otroligt sämst.
linnet är nytt vilket fall.

förövrigt drömde jag inatt att jag fick en toffs av någon, så jag vaknade upp och satte mig upp, sen satte jag upp håret i en toffs. haha.


"my saviour loves,
my saviour lives
my saviour is always there for me

my god he was
my god he is
my god is always gonna be!"

- i love you!

utan dig är jag, ingenting.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag saknar dig...

2010-05-17 @ 20:44:42
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0