summer-feelings

har nyss ätit, trodde jag va as hungrig men nej de va jag inte, orkade inte ens äta upp. ja, nu vet ni. jag tänkte lixom "dom vill säkert veta det så varför inte skriva det då?" ja, ironi.. nej men ni får la läsa detta om ni nu vill, ni har ju klickat er fram hit så.
men, jag funderar på om jag ska göra matteprovet imorn eller efter påsklovet.. får väl se. jaja, coopers hade vi idag, det är verkligen h e m s k t . haha! sen kan jag ju säga att jag fick mvg på vindkraftverks saken.. för det vill ni nog med veta. (o)värd text! eller kanske inte.
och jag älskar vädret!

bilden ger sommarkänslor.. jag saknar dig! men vi ses snart ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild, med alla färger och så^^

Allt bra med dig? :)

2010-03-30 @ 18:19:57
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: josefin

hihi vi ses snaart !! :D <3

2010-03-31 @ 14:42:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0