lillasyster ♥

aww, tänkt när min syster va liten, då man bara kunde hålla henne i sin famn, så gulligt!


*nu ska jag snart plugga no, jag hade funderat på en sak, kan man göra plugg roligt? borde ju finnas nåt sätt.
om det var vår, blå himmel och sol skulle jag iaf åkt till store mosse och sitta där, galet va mysigt!
btw, igår skrev jag godnatt till simon och så skrev jag "hoppas du får en underbar dag med blå himmel och sol, ..vilket kanske inte är så troligt.." MEN, det blev det! så glad! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, vaa gulliga bilder! :) <3

2010-03-02 @ 18:55:10
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: josefin

fy va söt hon är! :)<3

2010-03-03 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0