att ha huvudvärk.

att ha huvudvärk, troligen migrän, alltså, det suger. ingen förstår nog hur jobbigt det är. faktiskt, så är det sjukt jobbigt. att gå runt i skolan och nästan alltid ha det, sitta inne på lektionerna när det är ljust överallt.
fick huvudvärk igår morse, har haft det nästan hela tiden sen dess. trots att jag har tagit tabletter, sovit myycket så har det inte släppt.
hade ju nationella idag, men va osäker om jag skulle gå. tänkte att det är bäst så jag slipper göra det nån annan gång, men efter första delen orkade jag inte mer. va och pratade med skolsystern om det också, jag började typ gråta. dels för att jag är så sjukt trött, också för jag tycker det är jobbigt. men nångång måste de väl sluta, eller?

nu har jag i alla fall gråtit till a walk to remember. så himla bra film! josefin, jag vill bara att du ska veta att jag verkligen bryr mig om dig, så sjukt mycket. du är verkligen den bästa som finns och jag saknar dig så sjukt äckligt mycket. om jag fick träffa vem som helst nu, skulle jag välja dig. du är min bästis sötnos, jossan.. jag tänker aldrig lämna dig, för jag behöver dig, jag tänker aldrig förlora dig, aldrig. jag klara mig inte utan dig. i love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mår du bättre nu ? :)

2010-03-16 @ 17:04:30
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Emma

ååh, usch. vet verkligen hur det känns josefine! :(

Det var så sjukt jobbigt med all snö förut med.. shit, va ont det gör i ögonen.

Du är inte ensam. har konstant huvudvärk..

tycker synd om dig... :(

i love u.

<3

2010-03-16 @ 18:24:18
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: josefin

jag kommer aldrig lämna dig heller. never! även om du är långt bort finns du alltid där för mig jossan. du är en underbar kompis det vet du. hoppas du förstår att jag absolut inte vill förlora dig. det låter så tafatt när jag skriver såhär..men jag menar det verkligen. <3 vi kommer att hålla kontakten. tummis på det! kom ihåg att jag alltid kommer stötta dig. glöm inte, alltid. jag älskar dig

2010-03-16 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0