nyhem i mitt ♥

jag måste bara säga: NYHEM VAR GRYMT! finns inte många platser som nyhem alltså. bra möten, lovsång, mycket skratt, gemenskap, glass, värme, bad och sköna människor.. ja kära nån, detta är en vecka att minnas! ♥

det här var bara några bilder.. men det tar så lång tid att ladda upp och jag måste sova nu, för imorn åker vi till norrland (100 mil ska vi åka, i bil!! kära nån) vid 6. ni får ha det bäst! och tack till ALLA som gjorde nyhemsveckan så otroligt bäst! ♥
jo, jag kommer hem nästa lördag. vet inte om jag har internet där uppe, men förmodligen. när vi kommit hem åker vi nästan till öland på en gång, så bloggen är nog rätt off.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag älskar dig!!!!

2010-06-28 @ 20:43:03
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0