rubriker kan göra mig galen ☻


vi är såå coola!
bilderna är från igår, orkade inte ladda upp en massa bilder, för det tar bara så otroligt lång tid.
kvällen igår var iaf jätte bra! va i kyrkan och träffade praktikanterna och massa annat folk. va över 20 st så det var jätte nice! vi gjorde varma mackor, umgicks, dom andra spelade spel (jag o kalle va inte med, jag haatar sånt, haha) och massa sånt. medans dom spelade spel tog vi massa bilder och gjorde annat. kulkul! :D hihi
kom hem nångång efter 12.


idag blev jag väckt vid 1. kunde nog sova hela dagen om inte nån skulle väcka mig. jätte trött! :-) har ingen aning om vad jag ska göra idag, hittar nog på något i alla fall.
jag saknar josefin. önska vi bodde nära varann, så man bara kunde gå över till henne och ha myskväll med film, paprikakex och bojour, som förr.. ♥
puss! ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

hih shnygga bilder ;)) kommer du ihåg när jag följde med till kyrkan första gången, då vi blev inlåsta i ett rum och vi skrek typ jätte mycket ;D

jag skanr det <3

2010-01-23 @ 16:12:35
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Emma

ååh va söta ni är :D <3

2010-01-23 @ 16:54:11
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Kalleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Snyggare mänskor än oss får man leta efter! :D <3

2010-01-24 @ 01:46:02
Postat av: josefin

sv: jo du vet, jag tror det var han joakim och simon som stängde in oss i ett mörkt rum och vi skrek jätte mkt, sen när vi kom ut igen så hade alla som satt och spelade spel hört oss ;DD

2010-01-24 @ 12:20:54
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0