im back! undra hur länge jag stannar den här gången..?


jaaa, ny header och första inlägget på länge..



det är snö ute, i dont like it, because i want summer :( men den smälter nog bort snart, o snart blir det nog också varmt! om det itne blir istid föralltid. sjukt kallt har det vart i alla fall! typ -28 va det nån dag i kristinehamn när jag va där, fast typ bara på morgonen men ändå lixom.
har hänt mycket sen sist jag skrev, har bla varit i kristinehamn o bott hos josefin :-) så otroligt roligt var det! hoppas att jag kan komma snart igen! träffa även klara med, hihi.
började egentligen skolan i fredags, men tog ledigt då så jag fick va i kristinehamn lite längre.
så, igår var det skola, likaså idag. har väl vart ganska okej ändå, tills plugget kommer. då dör jag! men men, snart är högstadiet över, o sommarlov och hela bunten! så jag ska väl försöka hålla ut.
jo, det var det där med spanskan med, om jag ska fortsätta att läsa på distans så måste jag lägga ner 6 timmar, varje vecka! helt sjukt.. för er som inte vet så har jag hela nians kurs astt ta igen på en termin, det är därför.
men nu ska jag inte skriva mera, ha det bra. pussen!

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

o herre mina dalar! så sjukt fin är du, missförstå mig inte nu haha men jag kan inte sluta titta på dig :O så vacker!!!

2010-01-12 @ 22:03:44
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: josefin

jätte fin header! :O och jag menar det verkligen!<3

2010-01-13 @ 16:07:29
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/
Postat av: Matilda

fyyy vilken fiiin header!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D <3

2010-01-13 @ 16:24:19
Postat av: Emma ♥

ååååååh, vilken underbar header!

du är så himla söt!!

GE MIG DITT UTSEENDE? :D

2010-01-13 @ 16:38:22
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: hanna

fy vad du är söt!

2010-01-13 @ 17:30:26
URL: http://hannasigvardson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vad blir det för gymnasium, och vilken linje? :)

2010-01-13 @ 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0