you are faithful

jag har varit rädd att våga visa känslor. men det håller inte att stänga inne dom heller. det går lixom inte. man måste släppa ut dom för att själv orka. för att orka gå vidare.
lyssar på steven curtis chapman, texterna passar så bra in, och jag måste säga att jag ska göra allting för att försöka.
I am broken, I am bleeding,
I'm scared and I'm confused,
but You are faithful.
Yes You are faithful.
I am weary, unbelieving.
God please help my unbelief!
Cuz You are faithful.
Yes You are faithful.
"I am broken, I am bleeding,
I'm scared and I'm confused,
but You are faithful.
Yes You are faithful.
I am weary, unbelieving.
God please help my unbelief!
Cuz You are faithful.
Yes You are faithful."

Kommentarer
Postat av: annie

Tack gumman. Jag saknar dig. Saknar oss♥

2010-08-23 @ 21:42:23
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0