första dagen i skolan efter lovet

måste skicka in mitt objektiv på lagning. det är nåt löst där inne som låter när man skakar lite på den, vilket gör att man inte kan fokusera på saker alls bra + att de fastnar och gör så man inte kan zooma ibland. väldigt irriterande.. eftersom den nog kommer vara borta i någon vecka. hur överlever jag nu?

*förövrigt har dagen varit väldigt bra. skolan var slapp och vädret kunde inte blivit bättre! hur skönt som helst! hoppas på att dagen imorgon blir lika bra! nu blir det sängen, natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det dröjer inte länge tills skolan inte är slapp längre... Nationella duvet!

2010-04-13 @ 07:10:44
Postat av: Emma

åh, jobbigt. :(:( <3

jag som fått tillbaka min kamera nu ;d

2010-04-13 @ 15:27:25
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0