bäst kväll med emma ♥

hej, emma har nyss åkt hem. tittade på två skräckfilmer, den första va aas äcklig. men fatta va mysigt vi hade det! har inte känt mig såhär glad på ett tag nu. jag älskar dig gullis!
förövrigt kan jag säga att jag är riktigt nöjd med min och michelles idrottslektion, men framför allt teorin. fick starkt mvg (starkt vg på själva lektionen). han tyckte det nästan var perfeekt. ja, jag skryter nästan för jag är så nöjd. trodde aldrig vi skulle få det så ah.
han ba kom till mig på förmiddagen och "ge mig en kram" jag ba "*kram*, haha vadå?" han ba "ja jag tyckte ni hade gjort ett så bra arbete!" så kul.
ja nog om det, nu ska jag inte tjata mer, ha en underbar kväll! nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna!! puss på er.

bilden är helt opassande, men rätt söt ändå. haha titta mig, typ blundar.

 


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, usch va äcklig den va!! seriöst, när typ kroppen ba försvann ner o huvudet va kvar! åh, päckel!

men det var mysigt ändå!

tycker om dig överdrivet mycket ;) <3

skitglad för din gympalektion ju! :D

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss...sssss..ss.

<333333333333333

2010-04-02 @ 00:55:26
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allt bra med dig ? :)

2010-04-02 @ 09:02:36
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Annie

gu så söta! :D

2010-04-02 @ 13:00:26
URL: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0