torsdag

slutade 3 idag, efter skolan gick jag hem och inte gjrode alls mycket. mamma skulle till värnamo så jag följde med :-) hon gick på kvantum och lidl, och så köpte jag toffsar för det behövdes. ha ha :-P satt i bilen och pluggade lite engelska glosor tills nästa vecka med, har prov då. usch för det! :-) jaja orka bry sig om det nu :-D har i alla fall ingenting tills imorn vilket är sjukt gött! :-D men hoppas att ni haft en bäst dag i alla fall!
så har jag inte orkar svara på kommentarer heller, inte på två veckor! ha ha! bra jobbar josefineeeeeee :-D

ville bara säga att jag saknar min tina jättemycket :-( vi får träffas jättesnart gumman! vi bor lixom bara några kvarter från varandra ._.


Kommentarer
Postat av: Klara

Jätte fin header!!

2009-10-15 @ 22:12:46
URL: http://innoncence.blogg.se/
Postat av: josefin

josefinejosefinejosefinejosefine :D :D <3

2009-10-15 @ 22:18:03
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0