måndag

har verkligen inte haft lust eller tid att skriva här, har blivit tråkigt, eller ganska tråkigt ibland iaf. så har jag dessutom ingenting att skriva heller. kommer ha jättemycket i skolan snart och jag hatar det. usch för skolan! jag hatar den. tror itne att jag är själv om det.  för annars är ni ju lite goa :s skolan är bland det värsta som finns ibland och jag orkar verkligen inte med allt just nu. jag vill ha lov, typ jullov. fatta va mysigt, men det är sjukt långt dit. ganska snart är det iaf höstlov, och då åker vi till öland. ska bli skönt att åka bort härifrån ett tag. ibland hatar man att bo här, men så är det väl på alla ställen? speciellt när man har flyttat, tror jag i alla fall. för man bara saknar det gamla. typ kompisar, staden mm.. hillerstorp är så sjukt litet, ärligt 2.000 pers? hehe. men iobland är det väl mysigt här, fast inte idag. jag känner mig på dåligt humör. speciellt för allt plugg. jag har typ panik. vill bara ha helg. + att josefin åkte hem igår, det var sjukt ledsamt. jag grät efter att hon hade åkt. endel fattar nog inte hur jobbigt det är att lämna allt och alla kompisar man hade. kan ju inte träffas alls ofta. jag och josefin träffades nästan vaarje dag, nu kan vi bara träffas en gång på tre månader. jippieeeeeee. ehe..
jag känner mig för att lägga mig ner i sängen och inte gå upp på några veckor :s typ ruttna bort, vore inte det ganska mysigt? yeeeeeeeees. bra att vara positiv josefine! allt blir ju bara sååå mycket roligare när man bara klagar. nej.. det blir ju inte det, men om man är på dåligt humör får man klaga, eller jag gör det i alla fall. rolig text? svar nej. jag tvingade iaf inte er att läsa.


ska ladda upp lite bilder från helgen sen om jag har lust. nu ska jag nog gå upp och plugga lite. sen ska jag nog inte göra någonting, kanske baka något och sen se på film? eller ta ett bad och göra hårinpackning? eller bara lägga mig i sängen och dricka te? eller så kan jag göra något helt annat. aja, ha en bra dag!


Plain White T's - Let me Take you There


Kommentarer
Postat av: josefin

älskar dig ska du veta vännen, och jag menar det <3 hoppas du kan komma upp på jullovet. vore riktigt najs. asså jag va med dig igår, men ändå känns det som att vi inte träffats på flera år. värsta knäppt

2009-10-05 @ 20:59:35
URL: http://jjosefinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0