asså jag är kär..


..i låten. kära nån, bästa jag hört på länge!
Secondhand serenade - Your call

hempa visade mig låten på no:n, så fin.. förövrigt så var dagen slapp :-)
hade först matte, gjorde ingenting.. tog upp lite saker till klassresan och så. sen var det svenskaaa, satt i grupper och disskuterade några texter, så mycket disskution blev det väl inte men det gick väl bra ändå.
och nu kom mormor in och gav mig pengar, asså hon och morfar är så otroligt snälla, ni är bäst!
iaf, efter svenskan var det no, slutade en halv timma tidigare för han hade inte hunnit planera lektionen helt så vi gick bara igenom det vi skulle börja med nästa lektion och lite så. åt ingen lunch i skolan, utan jag malin matilda emelie johanna och amila åt lunch på haga, blev grillspett och potatis, grönsaker mm. gott var det! vi vann trajet (va en dag då vi va ute och gick hela tiden, va indelade i grupper och så var det massa tävlingar mm.) så vi fick äta där ;-). sista lektionen var so, gjorde typ klart min so inlämning, nu är det bara att skriva rent! (h) går nog ganska fort.
va på smålänningen (en affär) med mamma mormor o johanna, fy vilken dålig affär :-P typ sämst!
nu har vi nyss ätit tacos, tror jag ska titta lite på so:n nu faktiskt, har prov om en vecka så det kan ju vara bra att börja i tid. right?
men ni får ha det bäst! för det ska jag ha ikväll!! blir café först och sen konsert med soulit! kvällen kommer bli grym! http://www.myspace.com/soulitsoulit ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0