TINA FYLLER ÅR ! ♥


JA MÅ DU LEVA
JA MÅ DU LEVA
JA MÅ DU LEVA UTI HUNDRADE ÅR
JAVISST SKA DU LEVA
JAVISST SKA DU LEVA
JAVISST SKA DU LEVA UTI HUNDRADE ÅR
HURRA HURRA HURRA
GRATTIS TINA SÖTNOS!


- du ska veta hur glad jag är att jag har fått lära känna dig
fast vi inte har kännt varann alls länge så känns de ändå som vi har gjort det
du är alltid så otroligt glad när du ser en och då blir man själv jätte glad
jag vill bara att du ska veta att du betyder jätte mycket för mig gumman
jag älskar dig tina toivainen

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bästaste josefine !



du en är av de bästa sakerna jag vet,

å jag är så glad att jag känner dig .



du betyder älskling !



jag älskar digdigdigdig ! <3333

2009-05-09 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0