söndagar är ganska ovärda


hej dagen vart som sagt sämst
men josefin ringde och då vart jag mycket gladare
. när man pratar med henne blir man lixom själv så glad. så när hon ringde och jag svarade så log jag jättemycket! jag var ute i nästan en och en halv timma tror jag. skönt att komma hemifrån ibland säger jag. och så har jag skrivit med malin på msn idag. jag tycker att hon kan komma hem nu. du är saknad!
vädret har i alla fall vart toppen idag! tyvärr så har jag inte vart ute så mycket men ändå.
imorn är det skola. jobbigt! fast jag får ju i alla fall träffa alla kompisar. det är ett stort plus minsann. för dom är så söta
förresten så är det inte så många som besöker längre. josefine är ledsen. kom tillbaka? ni är bäst som läser
nu ska jag nog vilket fall hoppa in i duschen och sen dricka varm oboy!
ha det nice! ni är söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0