ny header

som ni kanske ser så har jag ny header igen.  får se hur länge jag har den, kanske byter snart igen, får se.
- vad tycker ni? happyface



nu är det helg! jag tycker det känns väldans skönt faktiskt! tror dom flesta håller med mig
har inte så jätte mycket planerat denna helgen, ska va med tina och så ska jag sjunga i kyrkan med malin
skolan var slapp! på morgonen avr det idrott, michelle och alexander hade lektion. körde spökboll och lite sånt.
no:n gjorde vi lite laborationer. fick även tillbaka mitt matteprov, vg.  och engelskaprov, g. haha engelskan gick sjukt dåligt!
svenskan gjorde vi inte så mycket. fick reda på mitt betyg, vg. vart as glad! trodde verkligen inte att han skulle ge mig de.
soppa till lunch. sen spanska. ehe
sitter här just nu som ni kanske märker, har nyss läst vykortet jag fick av jossan. hon har ju vart borta, men jag tror hon är hemma nu. tack för det! HAPPYFACE hihi
ska snart dra in till värnamo med mamma och syster.
får se om jag hittar något.
jag skriver mer sen, tack att ni läser! bäst är va ni är

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

sv: lätt att det kommer gå bra, hihi<3

2009-05-29 @ 14:06:28
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/
Postat av: debora*

veronica maggio - 17 år :)(L)

2009-05-29 @ 14:15:46
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0