kvällen = bäst

rubriken säger de mesta faktiskt! gick hem till tina vid 8. satte oss i hennes säng och tittade på talang, åt massa godis och chips. så nu känner jag mig tjock kan jag säga! va vid datorn en stund också och tittade på massa bilder och lite så
sen innan jag gick hem så skulle vi ta lite bilder på oss, men dom vart inte alls bra. haha! vi såg typ drogade ut, men det kommer några som vart okej vilket fall
när kl va runt 12 följde tina mig hem och vi satt och pratade en stund utanför mitt hus
tack för kvällen tina! du är bäst vännen





hihi vi är lite söta minsann. happyface

Kommentarer
Postat av: tina

du är bästbästbäst ! tack för kvälllen gumman ! <3

2009-05-30 @ 00:50:02
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0