josefine är tillbaka!


YEAH! I'M BACK!
nu kommer det minsann inlägg ska ni veta :D
har vart tomt utan att kunna skriva så mycket här, men ganska skönt att inte ha suttit så mycket vid datorn ändå ju
har runt 70 st som har laddat upp bilder på bilddagboken också
har nyss kommit hem från skolan. efter en slapp och solig dag! först hemkunskap och självklart stinker man efteråt!
på so:n var en polis här och pratade
. ja sa "polis polis potatisgris" till han när han gick förbi ;o kanske inte så smart
men jag tror inte att han hörde eller nåt. sen var det lunch fast jag åt ingenting eftersom vi hade haft hemkunskap
bilden var sjukt slapp! man fick jobba på fri plats. och ni kan ju gissa att man jobbar mycket. not
satt ute på en bänk i solen och stekte. sista lektionen va engelska, vilket betyder engelskaprov. det gick inte alls bra tror jag. jätte svårt ju. tror inte bara att det var jag som tyckte de heller, hoppas jag inte i alla fall. det var ju fy sjutton typ 5 sidor eller nåt?
har nyss ätit jordgubbsyoughurt och kladdkaka sen
. simon har faktiskt bakat. god var den! happyface
ska nog plugga lite om en stund kanske.
jag SKA ladda upp bilder från öland. i promise u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0