jaha du

huvudvärk och jag är sjukt trött! + att vi har matteprov imorn. tur att folk som har gjort det sa att det inte va alls svårt
har nyss kommit hem från sommarshows övning. roligt va det! förutom att jag var så trött o huvudvärken men
hade so diskussion, gick väl bra! fast ja sa inte så mycket direkt
idrotten va slapp. hoppade höjdhopp och lite sånt
gitarr hade jag också. känns som det var längesen jag var på en lektion
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. blir väl att bara sitta här hemma, eller i alla fall gå ut och gå.
kanske tittar på film eller nåt ikväll, vem vet! fast jag tittar nästan aldrig på film, i alla fall inte själv
det blåser ute också :o
jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0