skolan


HAPPYFACE



jag älskar mina vänner. ni är bäst! ville bara säga det (:

skolan:
hemkunskap - började med hkk prov! gick inte så värst bra. suck! sen lagade vi pannkakor och rabarberspaj
so - gjorde klart inför duskussionen + uppgifter
lunch - soppa men ja åt inget. eftersom vi hade haft hkk
bild - gjorde inte så mycket
engelska - HA HA! jag dör. emelie skulle spela in mig och matilda när vi pratade om sport. (alla andra hade redan gjort det så vi fick göra det idag) vi skulle prata om zlatan och sånt. och när emelie satt på kameran och skulle filma började vi att AS garva. ärligt! så emelie fick stänga av kameran och säga till oss att sluta skratta. det roliga var att hon inte heller kunna hålla sig för skratt! vi höll på så jättelänge och till slut hade vi 2.5 min inspelat när vi bara skrattade! haha fy va kul! tillslut gick emelie och då fick vår lärare spela in istället! gick i alla fall lite bättre

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

du e så galen josefine :) det e de som gör dig så galet speciell vännen! <3 vet inte om du menar mig där men jag älskar dig i alla fall haha ;)

2009-05-19 @ 16:52:54
URL: http://malin.ingvarsson.blogg.se/
Postat av: Malin ♥

du e så galen josefine :) det e de som gör dig så galet speciell vännen! <3 vet inte om du menar mig där men jag älskar dig i alla fall haha ;)

2009-05-19 @ 16:53:41
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0