dagen = bäst!

31 besökare! TACK
dagen vart helt klart bäst måste jag faktiskt säga!
vid kl 5 ungefär gick jag och träffade söttina.
vi gick en sväng och tog massa kort.
köpte klubbor på eivinds och satt och pratade vid parkudden
sen gick vi en till sväng och efter en stund gick vi och köpte glass i kiosken. daim och magnum! mums!
satt och pratade där jättelänge. och gick vidare till tunneln och pratade en massa där. + att vi tog massa kort också. deni!
vid lite över 9 gick vi hem. jag var sjukt hungrig! hade typ inte ätit nåt på hela dagen
nu sitter jag här och skriver med bla tina på msn :D ihihi busigt!
PUSS!

josefine ♥ tina

















tina är bäst. lalalal
jag älskar dig sötnos


Kommentarer
Postat av: tina

dagen var helt bääst !



pusss sötnos ! ♥

2009-05-19 @ 22:56:37
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0