6 maj 09

hej jag heter josefine och jag har ont i huvet och är jätte trött
har inte mina glasögon heller så då är det ännu jobbigare att sitta vid datorn
men jag har inget annat att göra
så sjukt gött att vi inte har har något mer plugg denna veckan! jag älskar det
hade so prov idag. gick bra på g frågorna men sen på vg frågorna va det lite svårare. men jag blir iaf godkänd
på idrotten spelade vi handboll. ganska roligt faktiskt
hade även matte diagnos. inte så seriöst men. ehe
så vare lunch och sen håltimma. jag emelie jonatan johanna matilda och kalle gick hem till johanna och baka
de va nice! men kalle hann inte äta xd ehe
sista lektionen va de sommarshow. sjöng och sånt bara

nu kom mamma hem så jag fick mina glasögon! happyface :D
dom har typ bytt bågarna för dom va lite slitna. hihi
ska nog inte göra någonting idag tror jag. är ju inget plugg så jag ska slappa (h)
puss

Kommentarer
Postat av: ffrida

allt bra idah? :D

2009-05-06 @ 19:08:50
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: frida

okej förstår. jora de är bara bra , trött här med. fin blogg du har :)

2009-05-06 @ 19:26:11
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/
Postat av: kalle

ja visste inte att du hade glasögon :O coolt :D

2009-05-06 @ 20:46:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0