4 maj 09


hej jag sitter här istället för att plugga. vilket kanske inte är så jätte smart! men jag orkar verkligen inte. är så sjukt trött på skolan. men jag får väl stå ut. eftersom att det snart är sommarlov! vi gillar't. som debora säger
skolan var la helt okej. började med so. och det var redovisning så vi satt ju mest och slappa. svenskan var slapp. spanskan ÄR hemsk. lunch. matte de va typ en som pratade. no. sen hade jag minsann svenska prov. tror de gick ganska så dåligt faktiskt.
nu har jag kommit hem. eller ah, för ett tag sen. slutade vid 3
har so prov på onsdag och mattediagnos också. måste plugga
jag kommer nog inte göra någonting idag tror jag. förutom att kanske gå ut och gå + plugg då ja.
kommer nog skriva om kristinehamn ikväll också! happyface
ha en BRA dag!

Kommentarer
Postat av: debora*

jo minsann, vi gillar't! :D

2009-05-04 @ 22:34:41
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0