24 maj 09 - öland

du kan se mig som jag är,

det har aldrig hänt förut

sista dagen här idag, vilket innebär att jag åker hem imorn ja
dagen var som sagt bra! gick upp vid halv 11 och åt frukost. hjälpte mamma att städa och sen kom våran faster och hennes man och fikade här. det var trevligt minsann! gjorde inte så jätte mycket sen men senare på kvällen åkte vi med bilen till raukerna och va där en stund. tog massa bilder så det kommer. vid halv 8 åkte vi in till löttorp och åt pizza. fy sjutton va god den var! va ute och gick en sväng med mamma sen. jusdea, jag pratade med tina i telefon också. super! hon är sötast
just nu sitter jag här och har nyss duschat. känns ganska skönt att man knappt har suttit nåt vid datorn, utan att man mest har vart ute och sånt.
jag tycker fortfarande att ni som läser är bäst! puss

Kommentarer
Postat av: kalle cooling

du har vart borta så länge nu juu!!! men vi ses ju iaf i skolan snart ;)

2009-05-24 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0