23 april 09

skit också! mina besökare har blivit färre medans jag är borta
jag ska blogga mer :D
just nu sitter jag här i stugan. ska snart iväg med familjen på en liten utflykt typ
ska grilla vid stranden eller nåt sånt. sen fikar vi nån annanstans. det blir riktigt mysigt!
jag saknar kompisarna i hillerstorp! men jag kommer snart hem. ihihi det var ju bara 5 dagar så
dagen igår vart jätte mysig. vi va först hos farmor och farfar. gick lite på stan.
jag köpte inte så mycket men en ring ett par örhängen ett läppglans och ett pärlhalsband. eftersom mitt sånt halsband hade gått sönder. vart jätteglad när jag hittade ett sånt, för bara 10 kr också. deni! haha
solen skiner ute idag också. vilket är ett stort +!
nu ska vi åka iväg. men ni får ha det bäst!
TACK till er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0