21 maj 09 - öland

några bilder
men fler kommer sen (:

markus

jag va inte lika bra. sadface

happyface

josefine

hej förlåt att jag inte har skrivit så mycket
men eftersom att det är ganska dyrt att va inne på internet här så har jag inte kunnat
sitter i alla fall just nu i min stuga och är jätte trött + att jag fryser! fast att jag har mycket kläder på mig
idag har jag vart ute nästan hela dagen! har cyklat och gått en hel del. sen va vi ute med bilen en sväng och åkte lite
ikväll skulle vi egentligen ha grillat vid stranden. men eftersom att det är så kallt så grillar vi nog vid stugan istället
bilder och sånt kommer faktiskt. när jag kommer hem tror jag, om inte tidigare
jag har inte så mycket mer att säga känns det som. ihihi
jo imorn ska vi till borgholm och träffa farmor och farfar. ska gå på stan och lite sånt. tror att det blir jätte mysigt faktiskt!
ni får gärna skicka massa sms om ni vill! då blir jag faktiskt glad
jag saknar dig tina. sadface! men vet du? vi träffas snart, sötnos!
och vet ni mer? idag åkte josefin till malta! fy va avundsjuk man är då (: men du får ha det bäst! jag kommer sakna dig ännu mer än vad jag redan gör, och då är det illa
johanna sitter och tittar på svampbob nu. tv:n är jättenära mig så jag sitter väl också och tittar lite. ihihi
på tisdag har vi engelska prov så jag måste plugga lite i helgen. deni! ehe
jag tycker ni är bäst! pusss

Kommentarer
Postat av: emelie

snygg tröja jossan:D<3

2009-05-22 @ 20:48:45
Postat av: tina

jag saknar dig också jätte mycket sötnos ! ja snart ses vi . <33

2009-05-24 @ 01:41:52
URL: http://tinatoivainen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0