17 maj 09


*

hjärta


hej jag heter josefine och tycker att söndagar är ganska ovärda
fast idag har jag i alla fall gjort lite mer än vad jag gjorde förra söndagen
gick upp kl 1. gjorde mig i ordning för vi skulle äta hos några halv 2
sen kom jag på att jag inte hade ätit något sen kl 1 igår tror jag. men ändå va jag inte så hungrig
åt vilket fall grillat kött och potatis gratäng + tårta och glass o jordgubbar till efterrätt
när vi sen gick hem satt jag vid datorn en stund och pluggade lite hemkunskap
gick ut och gick i en halv timma sen åt jag lite mat
nu sitter jag här och skriver med lite folk på msn o lyssnar på musik
det är skola imorgon och vi har hkk prov på tisdag + eng glosor. suck

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Haha, förlåt (A) hahah... först när jag började läsa det tänkte jag: va ha jag nu gjort? haha.. men vad övar du på egentligen på hkk?:S

2009-05-17 @ 21:08:12
URL: http://malin.ingvarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan!:D du,jag vill bara tippsa om en blogg jag läser. http://vendelaspace.devote.se

Det är en super bra blogg,och det är en 14-15 prig (tror jag) MODELL som bloggar:)Hon skiver om livet som modell

2009-05-17 @ 21:11:04
Postat av: Anonym

hejsan!:D du,jag vill bara tippsa om en blogg jag läser. http://vendelaspace.devote.se

Det är en super bra blogg,och det är en 14-15 prig (tror jag) MODELL som bloggar:)Hon skiver om livet som modell

2009-05-17 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0