13 maj 09

tack för alla kommentarer och besökare! ni ÄR best
puss puss puss på er!


jag gjorde DET! coopers är avklarat
fattar ni hur glad jag är
gick dock inte så bra. men jag fick vilket fall g
och vet ni? jag och tina har bestämt att vi ska ut och springa en gång i veckan ungefär. deni!
dagen var rätt slapp ändå
innan coopers av de so och efter va de matte
matte lektionerna är så ovärda :D
haha nejdå. matte är jättekul! ehe
lunch och håltimma till kvart i två. då var det sommarshow, eller elevensval ja
kollade på niorna när dom gjorde sig iordning och sånt inför spexfotot också. hihi
nu sitter jag här och har ont i huvudet - sadface
jag har fy sjutton alltid ont i huvet ju. i hate it
förresten, för precis två år sen
tror jag, så opererade jag bort blindtarmen ;o
men jag orkar faktiskt inte skriva mer nu :D
hejdå!

om tre dagar fyller josefine gren år


undra om ja fick lägga ut den. blink blink



Kommentarer
Postat av: klara (:

den matte boken har vi med! :P

2009-05-14 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0