12 maj 09


ops! jag va tvungen :D



förlåt för att jag la upp tre bilder på mig. ehe
jag har vilket fall ganska nyss kommit hem. eller för 50 min sen ungefär
slutade 14.20 och sen följde jag med emelie matilda jonatan och alexander när dom övade. super!
nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. hehe
imorgon är det coopers. jag dör! det känns som att jag inte kommer överleva. ehe
så är det kör idag vid 6 men jag tror jag skippar den faktiskt. jag kan ändå inte vara med när vi sjunger upp det

skolan:
hemkunskap - gjorde klyftpotatis kassler och sås. jättegott! happyface
so - gjorde seriöst nästan ingenting
lunch - åt typ inget sen gick jag emelie jonatan och kalle till eivinds o så satt vi ute och stekte ett tag (h)
bild - gjorde inget speciellt
engelska - läste massa text

PEACE asså!

Kommentarer
Postat av: Danni

Vad fin blogg du har! rösta på mitt linne om du vill att Veromoda ska sälja den i September 2009. Kramar <3

2009-05-12 @ 16:44:43
URL: http://danielakromm.blogg.se/
Postat av: debora*

vi alla gillar bilder på dig cutiie :)

2009-05-12 @ 22:46:16
URL: http://deboranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Vad ville du skriva?:

Trackback
RSS 2.0